niedziela, 14 grudnia 2014

Ubranie dla choinki

Skończyłam.


Robić ubranie dla tegorocznej choinki, która będzie zupełnie odmienna od dotychczasowych.
Będzie na biało. Ewentualnie trochę srebra.

Kupiliśmy specjalnie białą połyskującą girlandę/łańcuch.
Dokupiliśmy białe lampki choinkowe.
Na czubie w tym roku będzie błyszczeć gwiazda.
Czerwone kokardki zostaną zastąpione białą wstążką.
Kupiłam śnieg w sprayu.

I wydziergałam:

1. Frywolitkowe gwiazdeczki




2. Szydełkowe bombki w dwóch rozmiarach



3. Szydełkowe aniołki sopelkowe, które mnie urzekły nieziemsko i po prostu musiałam je zrobić.



Zawisną jeszcze kryształkowe aniołki i szydełkowe dzwoneczki (były tak okazyjnie, że kupiłam bo taniej nie zrobiłabym) - za pośrednictwem Fb na grupie rękodzieła - w końcu trzeba dać i innym zarobić.

Zdjęcie choinki ustrojonej w biel zamieszczę.
Później. Jak ją ubierzemy :)

6 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać aż ją pokażesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę koniecznie o zdjęcie choinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby są cudowne:) Czy te bombeczki były robione na balonikach, czy może mają w środku przezroczyste wypełnienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki suszone połówkami na styropianowych kulach, związywane potem narożnikami a supełki ponownie usztywniane aby się nie rozwiązywały. Pracochłonne ale dzięki temu ja decyduję o wielkości i kształcie, a nie balonik :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

A Ty, co o tym sądzisz?