wtorek, 3 grudnia 2013

Emmaaaaaaaaaaaaaaaa

Jak dla mnie reklama "w punkt".




Ja jestem taką Emmą.
Tak w ogóle to jestem gadżeciarą, lubię nowinki techniczne i elektroniczne, jednak książka papierowa jest nie-za-stą-pio-na. Rysować na kompie czy tablecie nie lubię i nie potrafię - i wcale nie czuje potrzeby opanowania tejże umiejętności. Sudoku na komórce mnie nie bawi. Zdecydowanie rozdzielam czas na kompa czy tablet, pełniący też role czytnika,  od czasu na książkę. Papierową.
Bo książka ma mieć kartki, które można sobie przerzucać - i już.

A co do reklamy?
Jedna z lepszych, jakie ostatnio widziałam.

4 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0
    Polecam tę reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem fanką tej reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytanie książek na tablecie czy komputerze to mordęga. Ale stworzone do tego czytniki śmiało mogą konkurować z książkami. Jak dla mnie mają nad książkami tę zaletę, że można zmienić rozmiar czcionki. Nie wspominając już o ich wadze, wymiarach, pojemności i wygodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama jest faktycznie kozacka, jedna z moich ulubionych ostatnio - zawsze przypominam ją Mężowi, kiedy zarzuca mi brak orientacji w najnowszych technologiach :) A jeśli chodzi o książki, dla mnie również te papierowe są niezastąpione ! Książka musi mieć swój charakterystyczny zapach (najlepiej jeśli jest stara, lekko podniszczona, np. z antykwariatu), a czytając ją lubię słyszeć szelest przewracanych kartek. Natomiast używając czytnika, tableta czy komputera nabawiam się tylko bólu głowy i oczopląsu :/

    OdpowiedzUsuń

A Ty, co o tym sądzisz?