piątek, 27 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach

Popisałam się, nie ma co ...............

Mam tylko nadzieję, że wiadomym jest, iż życzyłam Wszystkim pięknych świąt.
Tylko mi czasu zabrakło aby wstawić życzenia tutaj.
Da coś nadrobienie zaległości?
Blog daje się oszukiwać i mogłabym wstawić wpis z datą 24 grudnia - ale ja tego nie wykorzystam.

Życzę Wszystkim, aby atmosfera i ciepło minionych Świąt Bożego Narodzenia pozostały w Was jak najdłużej.
Aby blask bijący ze świątecznych stroików, choinek i świec rozświetlał Wam kolejne dni.



Aby spełniły się wszystkie świąteczne życzenia.



Ja zapamiętam jedną szczególną myśl, która przyszła do mnie w drugim dniu świątecznym - wczoraj do południa.
Usiedliśmy we troje do świątecznego śniadania. Włączyłam świąteczne dźwięki jednego z moich ulubionych bardów - Sikorowskiego.
I ogarnęła mnie ............. błogość. I szczęście. I wtedy pomyślałam: "O takich Świętach zawsze marzyłam".











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A Ty, co o tym sądzisz?