sobota, 8 marca 2014

Dzień kobitek

Pamiętam, jak dawno dawno temu miałam odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących partnera.



Pamiętam, jak bardzo źle się poczułam, kiedy przyszło mi zrobić krótką wyliczankę.
Miałam wymienić pięć jednoznacznie pozytywnych cech mojego mężczyzny. Cech, które nie były związane z moją osobą. Bo ktoś może być np wspaniałym partnerem, a w życiu podłą szują.
Było mi straszliwie ciężko doszukać się aż pięciu cech tak jednoznacznych, że byłabym pewna jak się mój ówczesny mąż zachowa.


Dziś nie mam problemów z takim wyliczeniem. Dziś zapytałabym - tylko pięć?
Ale ograniczając się do pięciu natychmiast wymieniam - honor, pracowitość, uczciwość, prawdomówność, bezinteresowność... i muszę się zatrzymać bo jest ich więcej.

Kolejne pytanie dotyczyło cech, które dotyczą mnie. Jaki jest mój partner w stosunku do mnie i znowu pięć cech. I znowu - tylko pięć? Oddanie, lojalność, szczerość, szczodrość, troskliwość.

I wszystko, co składa się na to, że mogę na nim polegać i mu ufać.
Wszystko to, co z każdego dnia robi dzień kobiet i walentynki w jednym.


I takich partnerów życzę wszystkim kobietom w dniu ich święta.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A Ty, co o tym sądzisz?