środa, 21 sierpnia 2013

Podstępy




- Kochanie, zjesz leczo?
- nie mamo, nie lubię leczo, nie smakuje mi, dziekuję.
- to co ci zrobić? może spagetti, takie nawet bez mięsa ci dam?
Zaaprobował. Ugotowałam trochę makaronu, przetarłam solidną chochlę leczo przez sito uzyskując gęsty sos.
- mamo, powiem ci, że to najlepsze spagetti jakie kiedykolwiek jadłem.
Leczo nie lubi nadal.

- Co będzie na kolację?
- kanapki z jajkiem na twardo, cebulą i majonezem.
- eeeee (grymas), mogę dostać z samym masłem?
- a z pastą jajeczną byś zjadł?
- oj tak, tak, uwieeelbiam pastę jajeczną.
............... którą robię dokładnie z tych samych składników dodając trochę musztardy, inaczej oczywiście absolutnie niejadalnej.



Bo wiesz mamo, to jest tak, że wy, dorośli, macie już obumarłe kubki smakowe dlatego wam wszystko smakuje. Jak ja będę miał obumarłe to też będę jadł wszystko........







1 komentarz:

  1. Ma rację :D Jak byłam mała to nie lubiłam wielu rzeczy, teraz odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty, co o tym sądzisz?