czwartek, 19 września 2013

Poszukuję

Bezowocnie poszukuję.

Mało tego - wiem, że jestem skazana na totalny przypadek w tych poszukiwaniach. Bo wiem czego szukam, a nie wiem. Fajnie.
Poszukuję nagrania. Jednego kawałka, który bardzo mocno wbił mi się do głowy dawno temu. Tak dawno, że powinnam nie pamiętać. Na pewno grali go przed rokiem 1979 !

Jak go usłyszę to poznam na bank. Ale nie wiem kto go wykonuje i jaki ma tytuł. No baardzo śmieszne, naprawdę.

Hmm, może nawet już nie będzie mi się podobał, wszak gusta się zmieniają.
Ale są duże szanse, że już go nigdy nie usłyszę, więc być może nie będzie mi dane zweryfikować.


A poza tym to dziś mi chce głowę urwać.


O - tak się czuję  








4 komentarze:

  1. a jakieś słowa tej piosenki choć pamiętasz? :) cokolwiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jasne, że pamiętam.
      "No, no, nołołołołoło". :))) :))) sama się uśmiałam.
      Mówi Ci to coś ???

      Usuń
  2. Oj, naszukałam się kiedyś piosenki, która mi grała gdzieś tam w głowie. Pisałam moją łamaną angielszczyzną w google, na youtube i znalazłam :D Powodzenia życzę, bo co jak co, ale piosenki są wieczne i się nie starzeją :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty, co o tym sądzisz?